Ostutingimused ja info

Valige palun meie kodulehelt soovitud toode ning täitke toote all olev kontaktivorm. Kindlasti märkige soovitud tarnemeetod (tulen ise järgi  Tallinna kauplusesse/kulleriga). NB! Kodulehelt saadetud tootepäring ei ole siduv ostutellimus, vaid mõeldud lisainformatsiooni saamiseks konkreetse toote kohta. Kui tootepäringu põhjal soovite hiljem toodet osta, kehtib toote juures välja toodud internetist tellimise soodustus.

Pärast tootepäringu sooritamist saadame vastuse, kus on märgitud toote lõpphind Teile ning tarneaeg. Juhul kui soovite kaupa kätte saada mitte meie müügikohas, siis ka transpordi hind ja tarneaeg.

Kui see kõik Teile sobib, saadame ettemaksuarve (50% toote lõpphinnast), peale mille laekumist kaup tellitakse. Kui kaup on kohal meie müügikohas väljastame teile teate ning lõpparve, mille tasumise järel saate kaubale järele tulla. Võite tasuda ka kohapeal. Kaubale palume järele tulla 3 päeva jooksul. Juhul kui soovite kaupa eelnevalt soovitud aadressile, siis anname teada saabumise kuupäeva.

 

Kaebuse esitamise tingimused

Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul mis tahes vormis ostudokumendil avaldatud aadressil või elektronposti aadressil.

Tarbija ja kaupleja vahelised vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui tarbija ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee).

Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee

 

Jaga lahkelt teistega: